“Zawsze warto” to serial, który miał stać się hitem, tymczasem wychodzi na to, że jest kitem. Sukces miały zapewnić Julia Wieniawa i Weronika Rosati. Popularne celebrytki ochoczo promowały nowy projekt.
Obie w rozmowach z dziennikarzami przekonywały, że nowy serial Polsatu oparty jest na szczególnym scenariuszu, a to ich zdaniem miało przynieść wielki sukces. Mimo ofensywy marketingowej produkcja nie wypaliła tak jak oczekiwano. Średnia oglądalność wyniosła 812 tys. widzów.
Wirtualnemedia.pl podały, że Polsat w czasie emisji serialu przegrał rywalizację o widzów ze wszystkimi głównymi konkurentami. Co to oznacza? Oznacza to tyle, że ludzie woleli oglądać “Na dobre i na złe”, albo nieporadną za kierownicą Edytę Górniak niż Wieniawę i Rosati w nowej produkcji.
Marne statystyki nie zniechęciły włodarzy stacji, a to oznacza tyle, że zobaczymy kolejny sezon “Zawsze warto”. Nowe odcinki mają pojawić się na antenie wiosną. Jeśli wyniki się nie poprawią, będzie to prawdopodobnie koniec dla projektu, w który zaangażowały się Julia i Weronika.