Wielu celebrytów wykorzystuje swoją popularność, by zareklamować jakąś markę, bądź produkt. Często w zamian za zdjęcie na Instagramie lub hasztag, “gwiazdy” dostają pieniądze lub po prostu rozliczają się w barterze. Firmy niekiedy proponują im dodatkowe rabaty, które mają przekazać swoim fanom. Dzięki temu można w łatwy sposób zweryfikować skuteczność i przydatność takiego celebryty dla brandu.
Od emisji programu “Perfekcyjna Pani Domu” i nagłośnionego medialnie ślubu z polskim piłkarzem Radosławem Majdanem, Małgosia nie schodzi z pierwszych stron gazet. Wszystko co robi jest skrupulatnie obserwowane przez jej wielbicieli. Fani śledzą jej kreacje, odwiedzane przez nią miejsca, a także nowinki z jej relacji.
Ostatnie instastory Rozenek jest o mocy prezentów. To z pewnością także nie umknie obserwatorom polskiej WAG, która obiecuje 10% zniżki na cały asortyment sklepu Shopaholic Dolls. Ku niezadowoleniu instagramerek i “łapaczy” okazji, Gosia nie podaje szczegółów promocji.
Tłumaczy się brakiem czasu. Lecz obiecuje, że gdy tylko znajdzie chwilę na ciekawy post, poda w nim wszystkie szczegóły kampanii promocyjnej marki.