Konsekwencje nieregularnego spożywania posiłków według Anny Lewandowskiej. Czy wzdęcia to najmniejszy problem? [FOTO]

Anna Lewandowska/ Fot.Instagram

Zasady – takim słowem można podsumować małżeństwo Anny i Roberta Lewandowskich. Czy to właśnie one stoją za spektakularnym sukcesem pary? Zobaczcie, czy moglibyście przestrzegać tylu reguł!

W życiu sportowców ważne są nie tylko regularne treningi i zdrowa dieta, której pilnuje Ania. Regeneracja w postaci snu także stanowi klucz do sukcesu, zatem sypialnia Lewandowskich także rządzi się własnymi prawami. Brak telewizora, pościel najwyższej jakości i temperatura nieprzekraczająca 21 stopni to tylko kilka z nich!

Ostatnio Ania udzieliła wywiadu niemieckiemu dziennikowi “Bild”, w którym przyznała, że jedną z najważniejszych zasad jakimi kierują się wraz z mężem jest kolejność spożywanych posiłków.

Najpierw brownie, potem ryż lub kasza gryczana. Na koniec mięso albo ryba. Kiedy mieszamy wiele produktów jednocześnie, niekiedy nie wychodzi nam to na dobre” – czytamy.

A co dzieje się w momencie, kiedy zasady zostaną naruszone, a któreś z małżonków spożyje posiłek niezgodnie z kolejnością?

Mamy wzdęcia, musimy odpiąć guzik w spodniach. Taka mieszanka to za dużo dla inteligentnej maszyny, jaką jest nasze ciało” – zdradza Lewandowska. Przy okazji mówi, jakie dania należą do ich ulubionych. Naleśniki, ryby, warzywne spaghetti i ciasteczka są chętnie jedzone w domu sportowców. Brzmi smacznie?

View this post on Instagram

Wyzwanie dzień 4⃣ #zdrowesniadaniazlewa. ➡5 dzień wyzwania już na @babybyann KOCHANI Wasze ZAANGAŻOWANIE w wyzwaniu to 🚀 I to już chyba pora na pierwsze wyróżnienia, którymi będą.. książki. Wyślę je osobiście razem z bonami do sklepu @babybyann… Ps. Ja się dopiero rozkręcam, nagród będzie więcej🤫 __________ 🤗Nasz organizm wykorzystuje sen na odpoczynek ale i bardzo intensywną regenerację. Po nocy potrzebujemy uzupełnić zapasy energii – dlatego najlepiej jest zjeść śniadanie w ciągu pierwszej godziny po wstaniu z łóżka Płatki owsiane utrzymują uczycie sytości na dłużej, obniżają apetyt, a przez to ułatwiają utrzymanie prawidłowej masy ciała. Regularne spożywanie płatków owsianych pomaga w normalizacji poziomu cholesterolu i glukozy we krwi. Wyzwanie dzień 4⃣ #zdrowesniadaniazlewa Rozgrzewająca OWSIANKĘ Z BORÓWKAMI I BANANEM DOPRAWIONĄ CYNAMONEM! 👇🏻👇🏻👇🏻 Składniki: ✔ 50 g płatków owsianych bezglutenowych ✔ 1 banan ✔  1 garść borówek (możecie użyć innych sezonowych owoców) ✔  1 szklanka wody ✔  1 szklanka mleka roślinnego (u mnie migdałowe) ✔  0,5 łyżeczki cynamonu ✔ 1-2 łyżeczki miodu Sposób przygotowania: Płatki owsiane namocz na noc w mleku roślinnym. Rano dodaj wodę i cynamon, a następnie gotuj na średnim ogniu. Na koniec dodaj miód i pokrojonego w plastry banana. Całość posyp borówkami. Smacznego! PLAN TRENINGOWY Program STRONG CORE: Trening 1 ________________________________ Challenge day 4⃣ #zdrowesniadaniazlewa Porridge with blueberries, banana and cinnamon! 👇🏻👇🏻👇🏻 ✔ 50 g of gluten-free oat flakes ✔ 1 banana ✔ 1 handful of blueberries (you can use other seasonal fruits) ✔ 1 cup of water ✔ 1 cup of vegetable milk (almond for me) ✔ 0.5 teaspoon of cinnamon ✔ 1-2 teaspoons of honey Soak oats overnight in vegetable milk.  In the morning, add water and cinnamon, then cook over medium heat.  Add honey and  sliced banana.  Sprinkle with blueberries. Bon Appetit! #annalewandowska #breakfast #śniadania #babybyann #challenge

A post shared by Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) on

View this post on Instagram

Wyzwanie dzień 6⃣ Weekend rządzi się własnymi prawami. Dlatego z niedzielnego śniadania chcemy uczynić prawdziwą ucztę i na stół wjadą ciepłe i puszyste BEZGLUTENOWE GOFRY 👇🏻👇🏻👇🏻 SKŁADNIKI: ✔ 100 g mąki owsianej bezglutenowej ✔ 30 g mąki ryżowej ✔4 jajka ✔ 200 ml bezglutenowego mleka owsianego (lub inne mleko roślinne) ✔ szczypta soli morskiej ✔ szczypta sody oczyszczonej lub proszku do pieczenia ✔ 1 łyżeczka miodu ✔ odrobina oleju kokosowego ➡ SPRZĘT: Uwaga, potrzebna będzie gofrownica! ⬅ Wymieszaj wszystkie składniki. Natłuść gofrownicę, a następnie przelej do niej ciasto. Piecz kilka minut, aż się ciasto zarumieni. Do takich gofrów dodajcie Wasze ulubione dodatki: domowe dżemy, konfitury czy też zmiksowane owoce, a nawet… mój słynny mus kokosowy Foods by Ann. PLAN TRENINGOWY Z APP @diet_training_by_ann NAJNOWSZY PTOGRAM Program FAT BURNING YOGA 💪💪💪 Smacznego! #annalewandowska #breakfast #babybyann #healthyteam #yoga #workout

A post shared by Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) on

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here