Jest najmłodszą ze wszystkich sióstr Kardashian, lecz to właśnie ona już w ubiegłym roku została okrzyknięta najmłodszą miliarderką na świecie! Jej firma prężnie działa i jak widać – nadal się rozwija. Jaki jest przepis Kylie Jenner na sukces?
22-latka faktycznie wybiła się za pośrednictwem swojej mamy, która to postanowiła zrobić ze swoich dzieci światowe gwiazdy. Mowa oczywiście o Kris Jenner i jej pomyśle na najsławniejsze reality-show „Keep Up With The Kardashians”. Dzięki sprzedaniu swojej prywatności cała rodzina i wiele jej następnych pokoleń jest ustawionych.
Kylie jednak nie wystarczył :sukces” w cieniu mamy i sióstr. Jak każda z nich, postanowiła założyć „coś swojego”. Wszyscy myśleli, że to tylko na potrzeby zajęcia sobie wolnego czasu, którego celebrytka miała zdecydowanie w nadmiarze. Połączenie tego z jej hobby, czyli makijażem, wydawało się świetnym, acz lekkim pomysłem.
Nikt nie mógł się wtedy spodziewać, że firma „Kylie Cosmetics” przyniesie jej tak wielki zysk! Już w zeszłym roku magazyn „Forbes” ogłosił ją „najmłodszą miliarderką, która sama się dorobiła” ponieważ zaledwie w wieku 20 lat kilkukrotnie pomnożyła swój, pokaźny już wtedy, majątek.
Firma na koniec 2018 roku mogła pochwalić się zarobkiem w wysokości 900 milionów dolarów! Kylie jednak nie zwalnia tempa. Na przestrzeni tego roku obroty firmy znacznie wzrosły. Mimo tego Jenner zdecydowała się na fuzję z inna marką kosmetyczną, „Coty”, która to wykupiła 51% udziałów „Kylie Cosmetics” za jedyne 600 milionów dolarów.
Pierre Andre Terrise, dyrektor „Coty” poparł decyzję o połączeniu sił z młodą Kardashianką następującymi słowami:
“W mediach społecznościowych śledzi ją ponad 270 milionów ludzi. Aby ująć to w perspektywie, tylko jednym zdjęciem, jest ona zdolna dotrzeć do ponad dwukrotnie większej liczby osób, w porównaniu do tej, która ogląda co roku Super Bowl” – zdradził.
Czy fuzja wyjdzie Kylie na dobre? Cóż, przekonamy się już niedługo, ponieważ celebrytka bardzo ceni sobie wizerunek firmy w social mediach i chętnie informuje o wszelkich nowościach na instagramie firmy.



