Anna Lewandowska z ogniu krytyki! Jej ćwiczenia ZAGRAŻAJĄ życiu? [VIDEO]

Anna Lewandowska informuje o zgonie z powodu koronawirusa. Jest on coraz bliżej Polski. Foto: print screen z YouTube/tvnpl
Anna Lewandowska informuje o zgonie z powodu koronawirusa. Jest on coraz bliżej Polski. Foto: print screen z YouTube/tvnpl

Anna Lewandowska pokazała na swoim instagramowym profilu kilka ćwiczeń dla kobiet w ciąży. Jednak duża część internautów skrytykowała trenerkę, ponieważ te ćwiczenia mogą zagrażać życiu!

Anna i Robert Lewandowscy niedługo powitają na świecie swoje drugie dziecko. Mimo przygotowania do porodu, trenerka nie daje o sobie zapomnieć. Ania nadal jest bardzo aktywna w sieci, trenuje i namawia do aktywności innych ciężarnych kobiet.

Ostatnio celebrytka opublikowała kilka instruktażowych filmików, na których pokazała ćwiczenia dla kobiet w ciąży. Pod postem od razu pojawiła się fala krytyki. Internautki zauważyli poważne zagrożenia życia.

“Ja bym nie ryzykowała wchodzenia na ławeczkę”, “Pani Aniu. Ja wszystko rozumiem, ale dziecko to jest dar od Boga. Można ćwiczenia odłożyć na 9 miesięcy.”, “Pierwsze ćwiczenie…nie daj Boże jakaś dziewczyna to zrobi…i poleci na brzuch….chyba takich się nie powinno robić. Przerażające” – czytamy pod nagraniem.

Fanki Lewej nie musieli długo czekać na odpowiedź.

– Stabilizacja na kolanach, szeroki rozstaw ramion, tu pracuje tylko obręcz barkowa. Proszę pamiętać, że kobieta w ciąży również może spaść ze schodów… Uważnym trzeba być wszędzie… – napisała celebrytka.

View this post on Instagram

Zachęcam wszystkie przyszłe MAMUSIE do prowadzenia aktywnego trybu życia (jeśli tylko lekarz prowadzący nie widzi przeciwwskazań☝️) Proponowane ĆWICZENIA wykonuję w 8 miesiącu ciąży🤰🏻, PAMIĘTAJ, aby obciążenie treningowe zawsze DOSTOSOWYWAĆ do SWOJEGO samopoczucia i wielkości brzuszka🤗 JUŻ 20.03 NOWY DUŻY PROGRAM DLA KOBIET W CIĄŻY – DOSTĘPNY W APP. @DIET_TRAINING_BY_ANN NA KAŻDY TRYMESTR CIĄŻY 🙌 ______________________________ Najważniejsze zasady ćwiczeń (obszerny post opisujący każdy tydzień znajdziecie na blogu,🥰) 1. Ćwiczenia wykonujcie po uzyskaniu zgody od lekarza. 2. Pamiętajcie o odpowiednim nawodnieniu 3. Nie unoście rąk powyżej linii barków. Wzrost ciśnienia wewnątrzbrzusznego z uciskiem na żyłę główną dolną może powodować zaburzenie odpływu krwi z macicy. Może to poza zaburzeniami ukrwienia macicy i płodu powodować wystąpienie czynności skurczowej. 4. Niewskazane są głębokie przysiady. 5. Niewskazane są ćwiczenia, które wymagają dotknięcia palców u stóp. 6. Nie wykonujcie ćwiczeń wzmacniających mięśnie prostego brzucha (o tym szerzej pisałam na blogu) 7. Nie wykonujcie ćwiczeń oporowych w leżeniu na plecach (w 3 trymestrze) według ACOG wszystko zależy od wielkości brzucha oraz samopoczucia kobiety. Pozycja na wznak może powodować ucisk dolnej żyły głównej, która przenosi krew z dolnej i środkowej części ciała do prawego przedsionka serca. Poprzez nacisk dziecka, może kompresować tę żyłę i redukować tlen dla płodu. 8. W zaawansowanej ciąży unikajcie ćwiczeń NIE WYGODNYCH, jeśli czujecie, dyskomfort unikajcie już ćwiczeń w pozycji stojącej. Jeśli czujecie problem z koordynacją nie wykonujcie ćwiczenia jw. – wejście na ławeczkę. 9. Przerwijcie ćwiczenia, jeśli odczuwacie ból podbrzusza, głowy, macie spłycony oddech, lub ciężko Wam się rozmawia. Drogie Mamusie tak jak zawsze powtarzam, jeśli Twój lekarz prowadzący nie widzi przeciwwskazań – śmiało podejmij aktywność fizyczną!!! #pregnantworkout #workoutmom #DietandTrainingByAnn #annalewandowska #fitmom #8monthspregnant #pregnant

A post shared by 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba) on

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here