Fatalne wyniki oglądalności “Big Brother 2”. Reality show TVN straciło mnóstwo widzów

"Big Brother" 2/Fot. Instagram

W pierwszym tygodniu emisji “Big Brother 2” średnia widzów jest zdecydowanie mniejsza niż wznowiona po wielu latach pierwsza wersja reality show. Jak wynika z raportu portalu wirtualmedia.pl, pokazywane codzienne odcinki śledzi średnio 423 tys. widzów.

To znaczy spadek w stosunku do pierwszej edycji, która była emitowana wiosną 2019 roku. Wówczas średnia widownia wyniosła 758 tys. osób.

Jesienna edycja „Big Brothera” względem wiosennej odsłony straciła aż 335 tys. oglądających, czyli 44% widowni. Największą publiczność zgromadził pierwszy odcinek (509 tys.), ale dobór mieszkańców najwyraźniej nie porwał widzów, gdyż kolejne emisje przyciągnęły przed telewizory jeszcze mniej widzów.

Dane dotyczą oglądalności głównego wydania “Big Brother 2”, emitowanego codziennie o godzinie 20 na TVN 7. Pozostałe programy mają jeszcze mniej widzów. „Big Brother Nocą” ogląda średnio 152 tys. widzów, “Big Brother Pobudka” 119 tys., “Big Brother Popołudniu” 343 tys, a “Big Brother Podwieczorek” 180 tys.

Gospodarzami drugiego sezonu „Big Brothera” są Małgorzata Ohme, Filip Chajzer oraz Gabi Drzewiecka. Ta ostatnia względem poprzedniej edycji zastąpiła Agnieszkę Woźniak-Starak, która zrezygnowała z prowadzenia reality show po tragicznej śmierci męża Piotra.

Źródło: wirtualnemedia.pl/NCzas.com