Choć od końcówki ciąży, polsko-amerykańska modelka, Joanna Krupa jest nieaktywna w show biznesie, nie daje o sobie zapomnieć. Celebrytka komunikuje się ze swoimi fanami za pomocą mediów społecznościowych. Informuje ich o swoim samopoczuciu, nowonarodzonej córeczce i zniżkach związanych z Black Friday, z których mogą skorzystać wielbiciele gwiazdy, dzięki specjalnemu kodowi “JOANNA25”.
Joanna Krupa wciąż bryluje na salonach, choć ze względu nie niedawny poród, robi to zdalnie. Z pomocą przychodzi jej Instagram, na którym całkiem nieźle zarabia. Dzięki córce, modelka nawiązała współpracę z producentami akcesoriów dziecięcych. W weekend na swoim profilu, reklamuje smoczki.
O dziwo Krupa nie angażuje w kampanię swojej córeczki i sama zgrabnie pozuje ze smoczkiem w ustach. Dwie butelki do mleka trzyma natomiast w rękach. Gwiazda zdaje sobie sprawę, że być może dzięki temu zwróci na siebie większą uwagę, a rekomendacja produktu stanie się o wiele skuteczniejsza.
Jak widać, celebrytom nie brakuje pomysłów, by wzbudzić zainteresowanie, nawet gdy na moment powinni zejść z pierwszych stron gazet. Joasia ma już nawet na swoim koncie sesję zdjęciową ze swoją małą księżniczką. Czyżby noworodek poszedł w ślady mamy i już od kołyski podążał w kierunku modelingu?