Druga ciąża nie była dla niej taka łaskawa? Anna Lewandowska ma z TYM poważne problemy

Anna Lewandowska
Anna Lewandowska/ Fot.Instagram

Anna Lewandowska wraz z mężem, zaledwie kilka tygodni temu powitali na świecie drugą córeczkę, Laurę. Narodziny pociechy nie spowodowały jednak, że celebrytka choć na chwilę zwolni. Wręcz przeciwnie… Właśnie podzieliła się swoimi głębokimi przemyśleniami…

Anna Lewandowska w trakcie całej ciąży była niezwykle aktywna. Nie tylko cały czas ćwiczyła, lecz także pozostawała w stałym kontakcie ze swoimi fanami. Inaczej nie mogło się więc stać tuż po szczęśliwym rozwiązaniu. Ania wróciła na  praktycznie kilka godzin po porodzie.

Na przestrzeni ostatnich tygodni ciągle pozostaje w kontakcie z fankami. Teraz zdecydowała się jednak na szczere wyznanie. Ku zaskoczeniu wszystkich nie jest ono jednak tak pozytywne jak zazwyczaj. Jak się okazuje, ciąża ma dla “Lewej” również negatywne aspekty…

“Dziś pełnia księżyca dała mi popalić 🥴🌝 Gorszy sen, częste pobudki, zatrzymanie wody w organizmie (a niestety mam do tego tendencję, szczególnie widzę to po drugiej ciąży) a jak jest u Was? Też widzicie taką zależność?🤔 Jak radzicie sobie z problemem ZATRZYMYWANIA WODY W ORGANIZMIE oraz z obrzękami?” – zapytała fanki zdezorientowana Anna Lewandowska.

View this post on Instagram

Dziś pełnia księżyca dała mi popalić 🥴🌝 Gorszy sen, częste pobudki, zatrzymanie wody w organizmie (a niestety mam do tego tendencję, szczególnie widzę to po drugiej ciąży) a jak jest u Was? Też widzicie taką zależność?🤔 Jak radzicie sobie z problemem ZATRZYMYWANIA WODY W ORGANIZMIE oraz z obrzękami? Podzielę sie z Wami moimi sposobami. Czekam też na Wasze 😘 Ah i jeszcze jedno pytanie do mamusiek. Jakie są Wasze doświadczenia po kolejnych ciążach??? Jestem bardzo ciekawa. 🥤 1. PICIE WODY, najlepiej w regularnych odstępach czasu, 2-3 l dziennie. 2. ODPOCZYNEK leżąc, trzymając nogi powyżej tułowia. 3. Korzystanie z POŃCZOCH BEZUCISKOWYCH (najlepiej takich, które proponują sklepy ortopedyczne). 4. Włączcie ćwiczenia do swojego planu dnia 🙂 Wykonanie 50 KRĄŻĘŃ kostkami u stóp i nadgarstkami co godzinę. Zaplanowanie regularnej aktywności fizyczną, np. spacer. 5. Unikanie zbyt długiego przebywania na SŁOŃCU oraz wysokich temperatur, np. podczas kąpieli. Ograniczcie uczęszczanie do sauny. 6. Staranie się utrzymać prawidłową masę ciała, dzięki czemu zmniejsza się prawdopodobieństwo wystąpienia obrzęków. 7. Unikanie przebywania zbyt długo w jednej pozycji. 8. Dbanie o Waszą DIETĘ (zmniejszając ilości soli) oraz zwrócenie uwagi na suplementację, szczególnie magnezem i witaminą B6, które bez problemu dostarczycie z żywnością. 9. WYSYPIANIE się (jeśli jest to możliwe) czujesz zmęczenie? Być może zamiast treningu czasem lepiej wybrać krótką drzemkę podczas dnia. 10. POKRZYWA do picia w odpowiedniej ilości. Sciskam Was💫 11. Kąpiel w letniej wodzie z SOLĄ i olejkiem LAWENDOWYM 🙌 12. Endermologia/Icoon (zabiegi) #annalewandowska #healthyteam #nawadniajsie #photo @szulcworks

A post shared by 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba) on

Może Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na gromadzącą się wodę w organizmie?

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here