W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią koronawirusa Zara postanowiła zmienić zasady działania. Znamy szczegóły.
Zara jest popularną w całej Europie hiszpańska sieciówka odzieżowa. Z powodu epidemii COVID-19 między innymi zamknięto galerię handlowe, więc sklepy odzieżowe już borykają się z problemami. W związku z tym Zara postanowiła zachęcić klientów do zakupów w sieci.
Naszym priorytetem jest zdrowie klientów i pracowników. Firmy dostosowują sposoby działania i procedury dostaw, aby zapewnić ich bezpieczeństwo – czytamy w komunikacie.
W związku z zamknięciem galerii dostawa do sklepu nie jest obecnie możliwa, więc dostawa do domu będzie darmowa. Zara też postanowiła wydłużyć czas na zwrot – 30 dni od momentu otwarcia sklepów stacjonarnych. Dodatkowo zaległe zamówienia, które czekają w sklepach, można anulować.
Oprócz tego Właściciel Inditex’u, do którego należy Zara, Armancio Ortega zapowiedział, że przekaże 300 tysięcy masek ochronnych dla służb medycznych.