Sandra Kubicka swoją popularność zawdzięcza głównie ostatniej edycji programu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i niechlubnej sytuacji z adoptowanym psem Joanny Opozdy. Modelka doszła do wniosku, że nieważne co mówią, byle by mówili.
Sandra Kubicka nie kończy swojej kariery w popularnej stacji telewizyjnej. Była uczestniczka “Tańca z Gwiazdami” zaczęła reklamować Mikołajkowy Blok Reklamowy, dzięki któremu widzowie przyczynią się do wsparcia potrzebujących dzieci.
Fundacja Solorza ma na celu wesprzeć tych, którym pomoc może odmienić życie. Co roku włącza się w akcję mnóstwo firm i telewidzów, którzy jak nigdy, poświęcają swój czas na oglądanie reklam, ale w jakże szczytnym celu. Za każdym razem stacja stara się pobić rekord, mogąc tym samym przekazać większą kwotę dla swoich podopiecznych.
Kubicka apeluje więc do fanów w skąpym stroju i czapce Mikołaja, by 6 grudnia koniecznie włączyli swoje telewizory. Ciekawe, czy Sandra również włączy swoje cale i poświęci się ku wyższym ideom…