W różnych programach TVN pojawiają się reklamy. Również w show “Kuba Wojewódzki”, choć ten program jest akurat najdroższy.
Ile kosztuje lokowanie produktu w programie “Kuba Wojewódzki”? Informacja ta nie jest żadną tajemnicą – TVN udostępnił nawet cennik obowiązujący do 2021 roku.
W cenniku podano 19 pozycji, z których najtańsza to “Co za tydzień?”. Najdroższe jest właśnie show “króla TVN-u”.
Ile trzeba wydać na lokowanie produktu u Wojewódzkiego? “Umieszczenie produktu w tym show kosztuje 99 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 69 tys. zł” – podaje portal “Wirtualne Media”.
“Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za sceną aktywną w programie „Top Model” – 92,25 tys. zł za scenę aktywną i 64,5 tys. zł za scenę pasywną” – czytamy dalej.
Ceny zostaną zaktualizowane za rok.
Źródło: Wirtualne Media
On nie siedzi jeszcze za pedofilię ?
A Kuba jeszcze nie w pudle za pedofilię?
Czy jeszcze jego pysk kogoś chce oglądać i płacić a co