Ile kosztuje product placement w programie „Kuba Wojewódzki”? “Król TVN-u” jest najdroższy ze wszystkich

Kuba Wojewódzki/Fot. Instagram
Kuba Wojewódzki/Fot. Instagram

W różnych programach TVN pojawiają się reklamy. Również w show “Kuba Wojewódzki”, choć ten program jest akurat najdroższy.

Ile kosztuje lokowanie produktu w programie “Kuba Wojewódzki”? Informacja ta nie jest żadną tajemnicą – TVN udostępnił nawet cennik obowiązujący do 2021 roku.

W cenniku podano 19 pozycji, z których najtańsza to “Co za tydzień?”. Najdroższe jest właśnie show “króla TVN-u”.

Ile trzeba wydać na lokowanie produktu u Wojewódzkiego? “Umieszczenie produktu w tym show kosztuje 99 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 69 tys. zł” – podaje portal “Wirtualne Media”.

“Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za sceną aktywną w programie „Top Model” – 92,25 tys. zł za scenę aktywną i 64,5 tys. zł za scenę pasywną” – czytamy dalej.

Ceny zostaną zaktualizowane za rok.

Źródło: Wirtualne Media

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here