To nie jest żart! Sieć restauracji McDonald’s otworzyła w Moskwie swój pierwszy korporacyjny „Uniwersytet Hamburgerologii”. Poszlibyście na taki kierunek?
Jeśli ktoś sądzi, że mógłby ruszyć na podbój tego kierunku, to natychmiast wyprowadzamy z błędu. Wspomniana hamburgerologia to kierunek zarezerwowany wyłącznie dla pracowników korporacji, którzy przygotowywani są do objęcia wyższych szczebli np. funkcji dyrektorskich.
– W 2019 roku inwestujemy ponad 250 mln rubli (około 4 mln dolarów) w szkolenie i rozwój naszych pracowników – powiedział dyrektor generalny McDonald’s w Rosji Marc Carena.
Jak stwierdził, obecnie na terenie samej Federacji Rosyjskiej w sieci pracuje około 50 tysięcy osób. W związku z tym część z nich jest przygotowywana do awansów na wyższe stanowiska kierownicze.
Co ciekawe, za skończenie studiów z hamburgerologii uczniowie otrzymują dyplom, który honorowany jest we wszystkich państwach!
Będą one ważną kartą przetargową w przyszłej karierze. A przypomnijmy, że restauracje sieci McDonald’s, znajdują się w 120 krajach świata.
Szefostwo korporacji miało złożyć oficjalny wniosek do ministerstwa edukacji Rosji, aby program hamburgerologii został uznany jako program naukowy. W związku z tym, program studiów byłby traktowany tak samo jak oficjalne kursy doszkalające pracowników.
Źródło: polsatnews.pl