Co jakiś czas znani projektanci projektują prawdziwe “perełki” dla popularnych sieciówek. Największą gratką były ubrania Balmain w H&M, do dziś. Tym razem Łukasz Jemioł wiedzie prym w Biedronce. To właśnie tam, od dziś w sprzedaży jest zaprojektowana przez niego pościel.
Wiadomo, że tego typu akcje zapewniają sklepom ogromny przyrost klienteli. Choć portugalski dyskont nie narzeka na brak zainteresowania ze strony konsumentów, pokazuje że stać go na gigantyczną kampanię reklamową. Otóż od 27 stycznia, pojawi się w Biedronce pościel, którą sygnował Łukasz Jemioł.
Jeden z najbardziej popularnych polskich designerów mody, Łukasz Jemioł wyszedł na wprost oczekiwaniom zwykłych ludzi, których być może nie stać na kupienie oryginalnej kolekcji prosto z jego pracowni. Pościel artysty ma być w przystępnej cenie, jaka nie odstraszy klienteli dyskontu.
Jemioł zaznaczył, że zawsze pociągały go wnętrza. Wreszcie pozwolił sobie na chwilę oddechu od garderoby i skupił się na sypialniach wielbicieli swoich projektów. Jego pościel to głównie motywy kwiatowe i zwierzęce. Na swoim Instagramie przyznał, iż z pewnością każdy znajdzie w tej kolekcji coś dla siebie.
Łukasz Jemioł zaprojektował pościel w dwóch standardowych rozmiarach, lecz nie będzie ona jednak dostępna w każdej Biedronce. Warto zatem przed zakupem, zwrócić uwagę na wymiary. Nieznana jest też liczba kompletów, jaka trafi do poszczególnych sklepów. Należy zatem się spieszyć, gdyż w tej kwestii każda minuta może mieć znaczenie…